Callcenter

Callcenter funktionaliteter for alarm- og kontrolcentraler og omsorgsløsninger

Kontakt os

Callcenter

Safecon til alarm-og kontrolcentraler har integrationer til flere telefonsystemer med forskellige grader af integration mellem de to. Safecon til alarm-og kontrolcentraler supporterer også ved hjælp af opkalds-ID’er til at identificere kunderne. Safecon til alarm-og kontrolcentraler har  flere integrationer til at identificere den der ringer ind (adresse, CPR-nummer, osv.) i eksterne systemer.

Callcenter produktet er yderligere beskrevet under Produkter / Safecon Care, da Callcenter funktionaliteterne også er en integreret del af denne løsning.

 

Udvalgte egenskaber

  • Safecon kan fungere som et callcenter for patienter (kunder). Den kan modtage indringninger, tilmelde patienter mens operatøren taler med patienten, forbinde med regionalt dedikerede eksterne ressourcer i tredelt kommunikation.
  • Det er muligt at registrere grundlæggende oplysninger om indringeren og patienten (hvis det ikke er den samme person) til fremtidig brug i tilfælde af nye opkald.
  • Safecon har mulighed for at tilslutte og hente grundlæggende opkaldsoplysninger fra nationale databaser ved hjælp af telefonnummeroplysninger som navn og adresse.
  • Safecon understøtter automatisk udrykning gennem regionalt definerede ekspeditionscentre med plejepersonale på vagt. Safecon videresender tovejstale direkte fra klienten til en bestemt vagthavende sygeplejerske. Safecon overvåger og distribuerer udrykning i regionale centre.
  • Safecon opretholder en detaljeret trinvis instruktion på kundeniveau for at lette operatørens arbejde. På ethvert givent tidspunkt vises kun de instruktionstrin til operatøren der er relevante for den aktuelle situation, tid og historie. Operatøren kan markere og logge hvert trin i processen for at sikre at intet mangler under håndteringen af kunden.

Forlang mere information om callcenterproduktet eller få et tilbud

Kontakt os