Call Center

Call center funktionalitet for ARC og tryghedsløsninger

Call Center

Safecon for alarm- og kontrolcentraler (AKC) har integrationer til flere telefonsystemer med varierende grader af integration mellem de to. Safecon for AKC’er understøtter også brug af opkalds-id’er til at identificere kunder. Safecon for AKC’er har også flere integrunder fanen tryghedsløsninger.ationer til at slå opkalderen op (adresse, cpr-nummer osv.) i eksterne systemer.

Callcenter-optionen indgår også i vores  SafeconCare løsning til hjemmesygeplejen og plejehjem beskrevet under fanen Tryghedsløsninger.

Udvalgte Features

  • Safecon kan fungere som callcenter for lægekunder. Den kan modtage opkald, registrere kunder som operatøren taler med kunden, oprette forbindelse til regionalt dedikerede eksterne ressourcer i tredelt kommunikation.
  • Det er muligt at registrere grundlæggende oplysninger om den, der ringer og patienten (hvis det ikke er samme person) til fremtidig brug i tilfælde af nye opkald.
  • Safecon har mulighed for at forbinde og hente grundlæggende opkaldsoplysninger fra nationale databaser ved hjælp af telefonnummer – information som navn og adresse.
  • Safecon understøtter automatisk udsendelse gennem regionalt definerede forsendelsescentre med plejepersonale på vagt. Safecon omdirigerer tovejstale direkte fra klienten til en bestemt sygeplejerske på vagt. Safecon overvåger og distribuerer forsendelser i regionale centre.
  • Safecon opretholder en detaljeret trinorienteret instruktion på kundeniveau for at lette operatørens arbejde. På et givet tidspunkt vises kun de trin i instruktionen, der er relevante for den aktuelle situation, tid og historie til operatøren.
  • Operatøren kan markere og logge hvert trin i hans fremskridt for at sikre, at der ikke mangler noget med at håndtere kunden.