Plejehjem og bosteder tilbydes nu adgang til vores åbne og hardwareleverandør uafhængige tryghedsløsning, også refereret til som nødkaldsløsninger og vagtcentralløsninger, SafeconCare, hvis mange fordele er opsummeret nedenfor. Vi tilbyder løsningen leveret på flere måder:
Det eneste krav til Hardware der ønskes tilkoblet SafeconCare tryghedsløsningen er at det indkøbte udstyr skal kunne kommunikere via den digitale protokol Social Care Internet Protocol (SCAIP), der i Sverige og Norge er den obligatoriske og i Danmark udbredte og foretrukne kommunikationsprotokol for automatiske nødkaldsapparater og alarmsendere.
SafeconCare funktionalitet
Tryghedsløsning, hvor i kan mixe/matche indkøb af Hardware som I vil, så længe udstyret understøtter SCAIP alarmoverføringsprotokollen.
Ved at opdele jeres indkøb i hhv. Hardware enheder og Vagtcentral software platform og ved at gøre SCAIP som alarmoverførings-protokol til et eksplicit krav, vil det herved være muligt for jer at konkurrenceudsætte dele af systemet i stedet for at skulle udbyde det hele igen.
Ved opdeling undgår i også et rod af forskellige alarmsystemer og protokoller der oftest er anskaffet individuelt per plejehjem via konkurrence på forskellige tidspunkter.
I får et driftssikkert, brugervenligt og ikke mindst fremtidssikret system, der giver ro omkring jeres plejesektors tryghedsløsning mange år frem.
Smidig overgang fra ældre system og garanti for at i får den mest omkostningseffektive løsning
Med kun ét system til alle jeres plejecentre, og evt. også til hjemmesygeplejen, får i hurtig udrulning og ingen lokale installationer (med mindre ø-drift vælges). Og i får også hurtigere implementering der kun kræver installation af de Hardware enheder I indkøber.
Med kun ét system til alle jeres plejecentre kan jeres eget servicepersonale på de enkelte plejecentre oftest selv montere det indkøbte hardware, hvilket giver jer yderligere besparelser.
Med kun ét system til alle jeres plejecentre giver det lavere vedligeholdelsesudgifter da software opgraderinger tilbydes centralt vedligeholdt af os og der er samtidig færre udgifter til uddannelse.
Service og Vedligeholdelsesaftale med 24/7/365 support.
Central og/eller decentrale servere (Ø-drift).
SafeconCare leveres med egne plejerapps. Hvis i ønsker at bruge egen app kræves integration til den.
Din løsning har mulighed for udbygning med et IoT modul, der sætter jer i stand til at opsamle og bruge sensor- og alarmdata så i bedre kan imødekomme borgernes behov.
Neat eller andet fabrikat af enheder til infrastruktur, stationære- såvel som kropsbårne alarmgivere og modtagere.