Call Center

Call center funktionalitet for ARC og tryghedsløsninger

Call Center

Safecon for ARC’er har integrationer til flere telefonsystemer med varierende grader af integration mellem de to. Safecon for ARC’er understøtter også brug af opkalds-id’er til at identificere kunder. Safecon for ARC’er har også flere integrationer til at slå opkalderen op (adresse, cpr-nummer osv.) i eksterne systemer.

Callcenter-produktet er beskrevet yderligere under Produkter /Safecon Care, da denne Callcenter-funktionalitet også er en integreret del af denne løsning.

Udvalgte Features

  • Safecon kan fungere som callcenter for lægekunder. Den kan modtage opkald, registrere kunder som operatøren taler med kunden, oprette forbindelse til regionalt dedikerede eksterne ressourcer i tredelt kommunikation.
  • Det er muligt at registrere grundlæggende oplysninger om den, der ringer og patienten (hvis det ikke er samme person) til fremtidig brug i tilfælde af nye opkald.
  • Safecon har mulighed for at forbinde og hente grundlæggende opkaldsoplysninger fra nationale databaser ved hjælp af telefonnummer – information som navn og adresse.
  • Safecon understøtter automatisk udsendelse gennem regionalt definerede forsendelsescentre med plejepersonale på vagt. Safecon omdirigerer tovejstale direkte fra klienten til en bestemt sygeplejerske på vagt. Safecon overvåger og distribuerer forsendelser i regionale centre.
  • Safecon opretholder en detaljeret trinorienteret instruktion på kundeniveau for at lette operatørens arbejde. På et givet tidspunkt vises kun de trin i instruktionen, der er relevante for den aktuelle situation, tid og historie til operatøren.
  • Operatøren kan markere og logge hvert trin i hans fremskridt for at sikre, at der ikke mangler noget med at håndtere kunden.