fbpx

NOVO 4G VoLTE

DET DIGITALE NØDKALDSTELEFON  SYSTEM

Da 3G teknologien er under udfasning og 2G teknologien ikke forventes at blive udbygget yderligere, er der behov for at sikre at nødkald fra borgere afvikles på 4G teknologien, både for data- og talekommunikationen. Det kan ske som en standard VoIP løsning via 4G datadelen, men nu også via VoLTE teknologien.

NOVO VoLTE nødkaldsapparatet understøtter 4G (LTE) teknologien for såvel datakommunikation som for talekommunikation (VoLTE). VoLTE fungerer på de eksisterende danske 4G og 5G mobilnetværk.

NOVO VoLTE kommunikere via 4G og i situationer, hvor 4G dækningen ikke er tilstrækkelig eller utilgængelig, skifterNødkaldet automatisk over på 2G (GSM). 

Når 4G dækningen igen er tilstrækkelig eller tilgængelig, skifter NOVO automatisk tilbage til 4G kommunikation.

MERE TID OG PLADS TIL PLEJE

Den digitale ændring i plejen af ældre er nøglen til mere effektivitet og dermed også til mere tid i plejen af hver enkelt person. Med introduktionen af det første digitale telesystem NOVO har NEAT i 2017 etableret en ny standard.

NOVO 4G VoLTE

Nyd alle fordelene med CMP.
Med CMP -licenspakken drager du fordel af alle fordelene ved NEAT Care Cloud. Takket være fjernopdateringer og fjernprogrammering sparer du dig for eksempel irriterende og tidskrævende kundeture. Håndtering af tilbehøret er også mulig på afstand. Derudover tilbyder NEAT dig den bedst mulige support via telefon og online.

GENERELT

Godkendelse af plejeforsikring – nr. 52.40.01.1090

Gratis adgang til CMP -portalen

Inkl. CMP  licenspakke

ANDRE

FUNKTIONER

NEAT M2M service – fast sats – månedlig fakturering

Ingen aktivering eller deaktivering af M2M -kort er nødvendig

PIN- og APN -håndtering

Optimeret national og international roaming

LAN -interface til ægte digital stemmeoverførsel (VoIP)

Brug af LTE -forbindelse til VoIP

Brug af 4G -netværket, når det er tilgængeligt med reserve 2G

GSM -modul til transmission af stemme og moderne IP -protokoller

Dataforbindelse til NEAT Care Cloud via mobil og fast IP -netværk

Mulighed for flere protokoller (SCAIP, NEAT TALK NG og andre, afhængigt af den anvendte transmissionssti)

UDVIDEDE FUNKTIONER

Fjernhjem/væk

Opkaldsaccept på enheden

Besked dag status til CMP

Aflysning af opkald på stedet

SmartLock -drift (forventes at være tilgængelig i 2. kvartal/2021)

 

INKLUDERET

SERVICE

Enheder tilgængelige i portalen på leveringstidspunktet, fordi de allerede er indtastet med NEAT (enhedstype, serienummer, mobiltelefonnummer)

Gratis opdateringer i tilfælde af kritiske fejl

Hurtig programmering lokalt (offline på pc – download)

Hurtig programmering fjernbetjening (online installation)

HIGHLIGTS

HURTIGT OVERBLIK

Du har altid alt overvåget via vores online portal CMP. På denne måde kan eventuelle fejl identificeres og rettes på et tidligt tidspunkt.

TIDSBESPARENDE FUNKTIONER 

NOVO kan bekvemt styres og fjernstyres – medarbejdere får mere tid til kerneopgaver

ALTID UP-TO-DATE

Takket være regelmæssige opdateringer forbliver NOVO altid funktionel. Afhængigt af CMP -pakken kan fejlfunktioner også løses online.

KAN BLIVE INTEGRERET ALLE STEDER

Med sin digitale forbindelse kan NOVO let integreres i ethvert miljø og ethvert plejescenario.

KAN INTSTALLERES UDEN KONTAKT 

Med sin plug & play -funktionalitet kan NOVO leveres og installeres uden direkte kontakt med nødkaldskunden/borgeren.

ALTID PÅLIDELIGT TILSLUTTET

NOVO -familien tilbyder de rigtige forbindelser til en maksimal pålidelig forbindelse til hvert netværk og ethvert krav.