NOVO 4G VoLTE
DET DIGITALE NØDKALDSTELEFON SYSTEM
Da 3G teknologien er under udfasning og 2G teknologien ikke forventes at blive udbygget yderligere, er der behov for at sikre at nødkald fra borgere afvikles på 4G teknologien, både for data- og talekommunikationen. Det kan ske som en standard VoIP løsning via 4G datadelen, men nu også via VoLTE teknologien.
NOVO VoLTE nødkaldsapparatet understøtter 4G (LTE) teknologien for såvel datakommunikation som for talekommunikation (VoLTE). VoLTE fungerer på de eksisterende danske 4G og 5G mobilnetværk.
NOVO VoLTE kommunikere via 4G og i situationer, hvor 4G dækningen ikke er tilstrækkelig eller utilgængelig, skifter nødkaldet automatisk over på 2G (GSM).
Når 4G dækningen igen er tilstrækkelig eller tilgængelig, skifter NOVO automatisk tilbage til 4G kommunikation.

MERE TID OG PLADS TIL PLEJE
Den digitale udvikling i ældreplejen er nøglen til mere effektivitet og dermed også mere tid til den enkelte person. Med introduktionen af NOVO, det første digitale telesystem, har Legrand Care etableret en ny standard.

NOVO 4G VoLTE
Nyd alle fordelene med Care Management Portalen (CMP)
Med CMP-licenspakken har du alle fordelene ved brug af denne nødkalds- og tryghedstelefons administrationsportal, Cloudportal, Care Management Portal, og for nemhedens skyld blot refereret til som CMP.
Takket være fjernopdateringer og fjernprogrammering sparer du dig eksempelvis for tidskrævende kørsel til en borgers nødkaldstelefon der tidligere krævede manuel håndtering/programmering. Håndtering af tilbehøret er også muligt at fjernopdatere. Derudover tilbyder vi dig den bedst mulige support online og via telefon.
GENERELT
Gratis adgang til CMP -portalen
Inkl. CMP licenspakke
ANDRE
FUNKTIONER
Legrand Care NEAT M2M service – fast pris – månedlig fakturering
Ingen aktivering eller deaktivering af M2M -kort er nødvendig
PIN- og APN -håndtering
Optimeret national og international roaming
LAN -interface til ægte digital stemmeoverførsel (VoIP)
Brug af LTE -forbindelse til VoIP
Brug af 4G -netværket, når det er tilgængeligt med 2G backup
GSM -modul til transmission af stemme og moderne IP -protokoller
Dataforbindelse til NEAT CMP online portal via mobil og fast IP -netværk
Mulighed for flere protokoller (SCAIP, NEAT TALK NG og andre, afhængigt af den anvendte transmissionssti)
UDVIDEDE FUNKTIONER
Ude/Hjemme
Opkaldsaccept på enheden
Dalige status opdateringer til CMP
Aflysning af opkald på stedet
SmartLock -drift
INKLUDERET
SERVICE
Enheder tilgængelige i CMP på leveringstidspunktet, fordi de allerede er indtastet med Legrand Care (enhedstype, serienummer, mobiltelefonnummer)
Gratis opdateringer i tilfælde af kritiske fejl
Hurtig programmering lokalt (offline på pc – download)
Hurtig fjernprogrammering (online installation)
HIGHLIGTS
HURTIGT OVERBLIK
Du har altid alle enheder overvåget via vores CMP online portalen. På denne måde kan eventuelle fejl identificeres og rettes på et tidligt tidspunkt.
TIDSBESPARENDE FUNKTIONER
NOVO kan bekvemt styres og fjernstyres – medarbejdere får mere tid til kerneopgaver.
ALTID UP-TO-DATE
Takket være regelmæssige opdateringer forbliver NOVO altid funktionel. Afhængig af tilvalgte CMP -pakke kan fejlfunktioner også løses online.
KAN BLIVE INTEGRERET ALLE STEDER
Med sin digitale forbindelse kan NOVO let integreres i ethvert miljø og ethvert plejescenario.
KAN INTSTALLERES UDEN KONTAKT
Med sin plug & play -funktionalitet kan NOVO leveres og installeres uden direkte kontakt med nødkaldskunden/borgeren.
ALTID PÅLIDELIGT TILSLUTTET
NOVO -familien tilbyder de rigtige forbindelser til en maksimal pålidelig forbindelse til ethvert netværk og ethvert krav.