Ejendomsadministrator

En option til Safecon der nemt via kontrolcentralen lader ejendomsadministrator håndtere alle lejernes behov for teknisk assistance og anden alarmering

Hvordan virker det

For ejendomsadministrationen i en boligforening er det normalt at have aftaler om fælles funktioner for håndtering af tekniske installationer og andre særlige opgaver som vedligeholdelse og alarmfunktioner til gavn for både lejere og ejendomsadministration.

Denne løsning gør det nemt for ejendomsadministrator at løse alle deres lejeres individuelle behov for sådanne tekniske og sikkerhedsmæssige alarmer blot ved at lejer ringer op eller SMS’er vagthavende hos deres ejendomsadministration. Ejendomsadministrationen rapporterer hændelsen via opkald til kontrolcentralen, der genererer en manuel alarm i Safecon med adresseoplysninger om det specifikke lejemål og arbejdet der skal udføres. Alarmen håndteres derefter i Safecon som en normal alarm med mulige standardinstrukser og udkald til den relevante tjenesteleverandør.

Ejendomadminstrationen skal sikre at alle tjenesteleverandørdata bliver registreret hos kontrolcentralen på storkundeaftalen.

Fordele

  • Hver lejer behandles som en abonnent, men uden permanente kundedata da aftalen er mellem storkunden (ejendomsadministratoren), og kontrolcentralen.
  • Ejendomsadministratoren er den eneste der faktureres uanset hvilken tjeneste kontrolcentralen udfører som en del af en storkundeaftale.
  • Ejendomsadministration kan lave sine egne ordninger med de servicevirksomheder de ønsker så som blikkenslager, glarmester, elektriker, vinduespudser osv.
  • Ejendomsadministrationen, der ofte betjenes af blot én person, en boligforeningsformand, sparer tid og penge ved at outsource disse processer til en professionel kontrolcentral der kan garantere et stabilt og  ensartet serviceniveau.

Forlang yderligere information om Ejendomsadministrator optionen til Safecon

Kontakt os

Kontakt os

11 + 5 =